Obchodní podmínky

obsah

  1. Obecná ustanovení
  2. Objednávka a Uzavření kupní smlouvy
  3. Cena a Způsob úhrady
  4. Dodací podmínky
  5. Zabezpečení a Ochrana autorských práv
  6. Odstoupení od smlouvy
  7. Práva z vadného plnění, reklamace
  8. Garance vrácení peněz
  9. Vyloučení odpovědnosti
  10. Zvláštní ustanovení – pravidla pro vybrané produkty – SEMINÁŘE (kurzy, kruhy, skupinové rituály)
  11. Závěrečná ustanovení

1. obecná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) platí pro prodej produktů a služeb prodávajících, kterými jsou fyzické osoby podnikatelé

Mgr. Lucie Pelíšek,

Travčice 199, 412 01 Litoměřice

Tel.: +420 777 877 088

IČ 10826246

Bc. Marie Hájková

Rychtářov 189, 682 01 Vyškov

Tel.: +420 774 004 886

IČ 72337095

kupujícímu prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek prodávajících. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajících (dále také pořadatelé) a kupujícího (dále také „zákazník“ či „účastník“).

Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy a jsou zobrazeny na webových stránkách prodávajících www.zenyotevrenychsrdci.cz. Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba než podnikatel, který činí objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1. Označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena je uvedeno na webových stránkách prodávajících www.zenyotevrenychsrdci.cz. Cena je dále vždy uvedena i na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní.

2.2 Prodejní formulář obsahuje vždy informace o zákazníkovi, objednávaném produktu nebo službě, ceně včetně uvedení poplatků, způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu či poskytnuté služby. U on-line produktů náklady na dodání účtovány nejsou. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám.

2.3. Smluvní vztah mezi prodávajícími a zákazníkem vzniká odesláním závazné objednávky zákazníkem prostřednictvím objednávkových formulářů na výše uvedené webové stránce nebo prostřednictvím e-mailu či telefonu. Od tohoto momentu vznikají mezi ním a prodávajícími vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v prodejním formuláři. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

2.4. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.

2.5. Prodávající jsou povinny poskytnout či dodat produkt / službu, které si zákazník objednal a zákazník se zavazuje produkt / službu převzít a zaplatit prodávajícím kupní cenu. Povinnosti dodat produkt / službu jsou prodávající zbaveny v případě vyprodání zásob, o čemž bude zákazník informován.

2.6. Vlastnické právo k produktům přechází na zákazníka zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.

2.7. Zákazník je srozuměn s tím, že pro řádné užívání online vzdělávacích produktů je třeba z jeho strany splnit technické požadavky – aktualizovaný software. V případě použití neaktualizovaného softwaru – internetového prohlížeče může být omezena funkcionalita.

3. CENA A ZPŮSOB ÚHRADY

3.1. Cena produktů a služeb je uvedena na webových stránkách prodávajících. Cena je vždy uvedena i na prodejním formuláři.

3.2. Prodávající zákazníkovi vystaví v souvislosti s platbami prováděnými na základě smlouvy daňový doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení produktu či služby.

ZPŮSOB ÚHRADY

3.3. Cenu produktu/služby a případné náklady spojené s dodáním hradí zákazník v hotovosti.

3.4. Cenu produktu/služby a případné náklady spojené s dodáním hradí zákazník bezhotovostně způsobem zvoleným v prodejním formuláři.

3.5. Zákazník je povinen uhradit cenu společně s uvedením správného variabilního symbolu platby, jinak prodávající nebudou schopny platbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění.

3.6Kupní cena je splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak. Závazek zákazníka uhradit cenu za produkt / službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

3.7. V případě prodlení s úhradou jakékoliv částky (kupní ceny), kterou je zákazník povinen zaplatit, se zákazník zavazuje zaplatit prodávajícím úrok z prodlení ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny produktu / služby.

4. DODACÍ PODMÍNKY

4.1. U online vzdělávacích produktů a programů se dodáním rozumí zaslání přístupových údajů ze strany prodejce na emailovou adresu zákazníka uvedenou v prodejním formuláři, případně zasláním odkazu URL adresy.

4.2. Přístupové údaje poskytnou prodávající zákazníkovi až po zaplacení celé kupní ceny, a to nejpozději do tří dnů, není-li uvedeno jinak.

5. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

5.1. Přístupové údaje k online produktům či na příslušnou URL adresu jsou určeny pouze pro osobní potřebu zákazníka. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu k online produktu či poskytnuté URL adrese. Prodávající nenesou žádnou odpovědnost za zneužití uživatelského jména a hesla třetí osobou.

5.2. Produkty či služby, které prodávající prodávají (online produkty, programy, služby) včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autorek je zakázáno. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít může být zákazníkovi poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá prodávajícím za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

6.1. Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele

Je-li kupující spotřebitelem, má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí/dodání produktu, zboží, a to bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

6.2. Rozhodneš-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Tě o dodržení níže uvedených podmínek:

Nejpozději 14. den po převzetí produktu musí být prodávajícím odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (vyplň tento formulář a pošli jej zpět pouze v případě, že chceš odstoupit od smlouvy)

  • Oznámení o odstoupení od smlouvy 
  • Adresát (zde spotřebitel vloží jméno a příjmení, adresu a e-mailovou adresu):
  • Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží (*)
  • Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
  • Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů 
  • Adresa spotřebitele/spotřebitelů
  • Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě) 
  • Datum(*)
  • (*) = povinné údaje (nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte)

Odešlete formulář prosím emailem na info@zenyotevrenychsrdci.cz spolu s uvedením čísla objednávky, jména a data nákupu. Odstoupení je možno provést elektronickou formou na emailu: info@zenyotevrenychsrdci.cz, písemnou formou pak na adresy prodávajících uvedené v těchto obchodních podmínkách viz výše, vždy s prohlášením, že kupující odstupuje od smlouvy a s přiložením kopie faktury – daňového dokladu. Kupujícímu bude zaslán dobropis s částkou odpovídající kupní ceně. Částka bude vrácena nejpozději do 30 dnů od doručení e-mailu s odstoupením od smlouvy. V případě odstoupení zákazníka od smlouvy na online vzdělávací produkt, je prodávající oprávněn neprodleně po doručení odstoupení zákazníkovi deaktivovat a znemožnit přístup do členské sekce programu.

6.3. Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího

Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu, pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje:

  • prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny nebo dílčí úhrady více jak 10 dnů po době splatnosti;
  • porušení povinností na ochranu autorského práva (čl. 5 OP) ze strany zákazníka.

7. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

7.2. Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. V případě, že věc při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt uvedly do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.

7.3. Vadné plnění uplatňuje zákazník bez zbytečného odkladu u prodávajících, nejpozději však do jednoho měsíce od převzetí zboží.

7.4. Pro reklamaci nás prosím kontaktuj e-mailem na adrese info@zenyotevrenychsrdci.cz.  Součástí reklamace by mělo být přiložení dokladu o koupi a popis závady. O způsobu vyřízení reklamace budeš informován/a e-mailem.

7.5. Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z ceny, a není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu) lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy, může zákazník požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

7.6. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodnou na delší lhůtě.

7.7. Prodávající není povinen nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže, že tento před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou kupujícímu vzniknout díky pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému povinnému softwaru pro spuštění online produktu, které není schopen ovlivnit. Online vzdělávací produkty obsahují pouze návody a doporučení, prodávající rovněž neodpovídá za úspěch či neúspěch zákazníka při jejich aplikaci v praxi.

8. GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

8.1. Protože nám záleží na Tvé spokojenosti s našimi produkty, poskytujeme Ti u vybraných produktů možnost do 14 dnů od zakoupení, tj. zaslání přístupového odkazu či URL adresy na Tebou uvedenou e-mailovou adresu, odstoupit od smlouvy s garancí vrácení peněz pro případ, že s produktem nebudeš spokojen/a či zjistíš, že zakoupený produkt či program není pro Tebe vhodný. Zda je garance u konkrétního produktu poskytována, je uvedeno na webových stránkách Tebou vybraného produktu.

8.2. Odstoupení od smlouvy v případě nespokojenosti zašli elektronickou formou na info@zenyotevrenychsrdci.cz  s prohlášením, že od smlouvy odstupuješ a s přiložením kopie faktury/daňového dokladu a data nákupu.

8.3. Peníze Ti budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, a to do 30 dnů od doručení e-mailu s odstoupením od smlouvy a zaslaného potvrzení o přijetí opravného daňového dokladu na naši e-mailovou adresu. Po obdržení žádosti dojde automaticky k deaktivaci Tvého přístupu k produktu.

9. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

9.1. Všechny poskytované produkty a služby slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti osobního rozvoje. Informace, které jsou námi zprostředkovávány, jsou pouze návody a doporučení. Tvůj úspěch či neúspěch při jejich aplikaci v praxi je čistě ve Tvé zodpovědnosti.

9.2. V případě vzdělávacích produktů v oblasti osobního rozvoje bychom Tě rádi upozornily, že v průběhu online programů můžeš být vystaven/a fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení, a je plně ve Tvé zodpovědnosti a rozhodnutí, zda navrhovaná cvičení či úkoly podstoupíš či nikoliv. 

9.3. Rády bychom vás upozornily, že informace obsažené v našich produktech a službách nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou, psychiatrickou či psychoterapeutickou péči. Produkty mohou obsahovat informace o produktech a službách třetích osob, a i tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.

10. ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ PRO VYBRANÉ PRODUKTYSEMINÁŘE (kurzy, kruhy, skupinové rituály)

10.1 Účastník se na seminář přihlašuje prostřednictvím webové stránky vybraného produktu, odesláním prodejního formuláře, e-mailem či telefonicky, a to nejpozději 3 dny před začátkem akce. Pozdější přihlášky je možno akceptovat po předchozí telefonické nebo e-mailové domluvě.

10.2 Online přihlášky jsou ze strany prodávajících potvrzovány na email, který byl uveden účastníkem na prodejním formuláři.

10.3 Zařazení účastníků na seminář bude uskutečněno podle pořadí uhrazených přihlášek. Účastník bude vyrozuměn v případě, že nebude zařazen z důvodů naplněné kapacity.

10.4 Cena semináře je uvedena na vybrané webové stránce prodávajících. Cena je vždy uvedena i na prodejním formuláři. Cena semináře je určena v závislosti na délce konání semináře, osobě lektora, poskytovaných materiálech, stravování, místě konání, apod.

10.5 Účastník se zavazuje uhradit cenu semináře dle uvedené splatnosti, nejpozději však 3 dny před konáním semináře, a to převodem na účet prodávajících. Po uhrazení kupní ceny zašlou prodávající účastníkovi na vyžádání daňový doklad.

10.6 Prodávající si vyhrazuje umožnit po předchozí konzultaci uhradit účastníkovi cenu za seminář v hotovosti v den konání semináře. V případě platby v hotovosti obdrží účastník daňový doklad u registrace.

10.7 Pořadatel si vyhrazuje právo na případnou změnu termínu semináře, střediska či zrušení semináře z organizačních a provozních důvodů. V případě změny termínu či zrušení semináře má účastník právo na vrácení 100% ceny semináře nebo absolvovat seminář v náhradním termínu nebo si vybrat jiný produkt prodávajících ve stejné ceně.

10.8 Pořadatel nenese žádnou zodpovědnost za nedostatky ve službách kterékoliv třetí strany, kterou využívá při svých vlastních službách. Dále nenese zodpovědnost za zranění, škody a ztráty vzniklé účastníkům jeho seminářů.

10.9 Odesláním prodejního formuláře uděluje účastník výslovný souhlas s pořízením fotek, video a audio nahrávek ze semináře.

10.10 Účast na semináři je dobrovolná a každý účastník zodpovídá sám za sebe. Pokyny lektora jsou pouze návrhy, kterými se účastník řídí podle vlastního uvážení. Účastník bere na vědomí, že v průběhu semináře z oblasti osobního rozvoje může být vystaven fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení. Účast na seminářích osobního rozvoje je určena zdravým svébytným lidem, kteří mají zájem o osobní růst, a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou. V případě že účastník semináře v současné době podstupuje jakýkoliv druh léčby, zavazuje se před zahájením semináře informovat lektory o této skutečnosti a o charakteru obtíží, které jsou důvodem léčby. Dále je doporučeno, aby o účasti na semináři informoval svého ošetřujícího lékaře nebo psychologa/psychiatra.

10.11 Vybrané vzdělávací programy podléhají právní ochraně dle autorského právaúčast na semináři neopravňuje účastníka získané znalosti vyučovat a ani jinak komerčně využívat a vydávat za své.

10.12 Prosíme účastníky, aby ostatní nerušili svým pozdním příchodem. Prezence účastníků začíná 30 minut před zahájením semináře, není-li uvedeno jinak. Čas ukončení seminářů je uveden orientačně.

Storno podmínky

Žádost o zrušení /odhlášení zašli e-mailem na adresu info@zenyotevrenychsrdci.cz. Při zrušení objednávky je nutné uvést Tvé jméno, e-mail a číslo variabilního symbolu objednávky.

  • Při zrušení své účasti více než 30 dnůpřed konáním semináře – bez storno poplatku. 
  • Při zrušení své účasti méně než 30 a více než 14 dnípřed začátkem semináře – 50% z ceny semináře.
  • Při zrušení své účasti méně jak 14 dnípřed začátkem semináře – storno poplatek – 100% z ceny semináře.
  • Účastník má možnost již uhrazenou částku po domluvě převést na koupi jiného semináře z nabídky poskytovatelek ve výši celé platby nebo absolvovat seminář v náhradním termínu, bude-li se opakovat nebo může za sebe poslat náhradníka.
  • Účastník může za sebe poslat náhradníka, kterého si sám najde. Storno poplatek se v tomto případě neplatí a celá platba je přesunuta na nového účastníka.
  • V případně nemožnosti zúčastnit se z důvodu nemoci, je možné si daný seminář po předložení potvrzení o nemoci nahradit v dalším možném termínu.
  • Pokud se účastník akce nezúčastní, účastnický poplatek se nevrací.

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách prodávajících specifikovaných v bodě 1.3. Stížnosti a připomínky Spotřebitele, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícími a kupujícím, vyřizují prodávající. Stížnosti může Spotřebitel uplatnit na adrese info@zenyotevrenychsrdci.cz.

Pokud je stížnost svým obsahem reklamací, bude stížnost vyřízena jako reklamace. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Prodávající si vyhrazuje právo u vybraných produktů upravit další práva a povinnosti smluvních stran nad rámec těchto obchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webových stránkách příslušného produktu a mají přednost před ustanoveními OP.

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Veškerá Tvá přání, připomínky, nesrovnalosti a situace vzniklé nad rámec tohoto dokumentu budeme řešit s maximální snahou vyjít Ti vstříc a v odůvodněných případech sjednávat nápravu.

Toto aktuální znění obchodních podmínek je platné a účinné od 10. února 2022. V případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.

Děkujeme Ti za čas, který jsi strávil/a přečtením obchodních podmínek. Doufáme, že jejich ustanovení předejdou případným nedorozuměním a pomohou všechny případně vzniklé záležitosti vyřešit ke spokojenosti nás všech.